خرید فناوری تولید نانوسیم نقره برای ساخت الکترود شفاف


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
خرید فناوری تولید نانوسیم نقره برای ساخت الکترود شفاف

شرکت باسف (BASF) برای تأمین الکترودهای شفاف رسانا در صنعت الکترونیک اقدام به خرید فناوری تولید نانوسیم نقره از شرکت سی‌شل (Seashell) کرده است. از این نانوسیم‌ها می‌توان برای ساخت الکترودهای جایگزین اکسید قلع ایندیم استفاده کرد.

باسف در حوزه تولید مواد مورد استفاده در بخش الکترونیک فعالیت دارد که خرید این فناوری می‌تواند موقعیت باسف را در این صنعت بهبود دهد.
دیوید شولتز، مدیرعامل شرکت سی‌شل، می‌گوید: «سی‌شل یک از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری نانوسیم نقره است که این فناوری را برای استفاده در حوزه‌های مختلف ارائه کرده است. سی‌شل از این که این فناوری را به شرکت باسف انتقال می‌دهد بسیار خوشحال است. باسف زیرساخت‌ها لازم برای رشد فناوری نانوسیم‌های نقره را داراست.»
لودار لوپیچلر از مدیران شرکت باسف می‌گوید: « شرکت سی‌شل‌ سال‌هاست که به عنوان یک شرکت تراز اول شناخته شده است و ما از این که موفق به انتقال این فناوری به باسف شده‌ایم بسیار خرسند هستیم. ما قصد داریم با اعلام نوآوری‌هایی روی این فناوری، آن را به گونه‌ای تغییر دهیم که نیاز مشتریان‌مان را برآورده سازیم.»
نانوسیم‌های نقره به دلیل داشتن هدایت الکتریکی بالا و انعطاف‌پذیری مناسب می‌توانند جایگزین مناسبی برای فیلم‌های شفاف اکسید قلع ایندیم باشند. الکترودهای شفاف امروزه کاربردهای متعددی در صنعت الکترونیک داشته و دارند و از آن ها برای ساخت صفحات لمسی تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و کامپیوترها استفاده می‌شود.

منبع : nanowerk.com - nano.ir

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
quis, efficitur. accumsan felis mi, nunc mattis