نرم افزار Systat SigmaPlot v12.2 جهت رسم نمودار و آنالیز داده ها


دسته‌بندی: نرم افزار
به‌روزرسانی: ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
مطالعه: حدود ۴ دقیقه
نرم افزار Systat SigmaPlot v12.2 جهت رسم نمودار و آنالیز داده ها

sigmaplot

هر فردی در هر رشته ای که تحصیل می کند و یا به هر شغلی که مشغول است، ممکن است در مرحله ای نیاز داشته باشد اطلاعات خود را در قالب نمودارهایی به دیگران نمایش دهد. بسیاری از افراد از نرم افزار های ساده ای چون Excel برای این کار استفاده می کنند، اما اگر شما بخواهید به عنوان یک کاربر حرفه ای کار کنید، باید بدانید که نرم افزار SigmaPlot بسیار قوی‌تر از برنامه‌های مشابه است و دارای ابزارها و امکانات بیشتر و کامل‌تری است.
برنامه سیگماپلات یک برنامه کاملا حرفه ای جهت رسم نمودار و آنالیز داده ها می باشد که در مقایسه با برنامه Excel بسیار قوی تر و دارای ابزار بیشتری است. این نرم افزار مؤثرترین روش رسم نمودار برای تجزیه و تحلیل داده ها است.

هرچند SigmaPlot یک نرم افزار شیمی نیست ولی برای محققان شیمی که با نمودار و آنالیز داده ها سر و کار دارند می تواند بسیار مفید باشد. البته تمامی محققانی که با داده سروکار دارند SigmaPlot قطعا برای آنها مفید خواهد بود. مهندسان عمران، صنایع، کشاورزی، آمار، زمین شناسی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی و …. . تمامی دانشجویان و اساتید می توانند از SigmaPlot برای تحلیل داده هایشان استفاده کنند.

شما با استفاده از این برنامه به آسانی قادر هستید جزئیات هر نمودار را کنترل کرده و به دلخواه خود، تغییراتی در آن‌ها ایجاد کنید. به این ترتیب نمودارهای شما به‌صورتی حرفه‌ای و تکنیکی نمایش داده خواهند شد. این برنامه مجهز به ابزارهای پیشرفته‌ای برای انجام محاسبات پیشرفته ریاضی روی داده‌های شماست و به این ترتیب امکانی را فراهم می‌آورد که شما تا حد امکان اشتباهات آماری نداشته باشید.
از امکاناتی که SigmaPlot در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به ایجاد سریع نمودارهای دقیق، دادن جلوه‌های دوبعدی و سه‌بعدی به نمودارها، سفارشی کردن نمودارها و نقشه‌های آماده موجود در محیط نرم‌افزار و انجام کارهای پیچیده و تکراری به‌صورت خودکار و درگیر نکردن کاربر در این بخش اشاره کرد. این نرم‌افزار تمام داده‌های آماری را به‌صورت مشورتی با کاربر تحلیل خواهد کرد و بعد از این تحلیل، منحنی‌های بزرگ استاندارد و پیشرفته‌ای را در اختیار او قرار خواهد داد.
شما قادرید که با استفاده از SigmaPlot با دیگر برنامه‌های نرم‌افزاری مشابه ارتباط برقرار کنید. به‌طور مثال می‌توانید داده‌های خود را به‌صورت مستقیم از نرم‌افزار Excel به محیط SigmaPlot یا برعکس ارسال کنید. همچنین می‌توانید فرمت فایل خروجی خود را تنظیم کنید که این فرمت به‌صورت پیش‌فرض EMF درنظر گرفته شده است.
اگر امکان کنترل خودکار نرم‌افزار را فعال کنید، بازده کار شما افزایش پیدا خواهد کرد و کلیه ابزارهای محاسباتی موجود در محیط نرم‌افزار برای شما قوی‌تر ظاهر می‌شوند. با استفاده از این برنامه در رسم نمودارها در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد، ضمن این‌که کار خود را با کیفیت بالاتر و راحت‌تر انجام خواهید داد. همچنین برای رسم نمودار سه فازی که در اکسل، هیچ گونه الگویی برای این کار وجود ندارد، می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و  به راحتی و تنها با چند کلیک ساده در Sigmaplot، این نوع نمودارها را رسم نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SigmaPlot:
- ایجاد سریع نمودار های دقیق
- تجسم ساده داده ها
- بیش از ۱۰۰ نوع جلوه ی ۲ بعدی و۳بعدی
- سفارشی کردن تمام نمودار ها و نقشه ها
- رسم سریع داده های شما با استفاده از قالب های نموداری آماده
- منتشر کردن نقشه ها و نمودار های شما با کیفیت بالا حتی در صفحه ی web
- استفاده از ابزار تحلیل داده ها برای انجام محاسباتی که لازم دارید
- افزایش بازده کار با کنترل به صورت خودکار
- انجام کارهای تکراری و پیچیده به صورت خودکار
- بهره برداری قدرتمند sigma plot از توانایی سایر نرم افزار ها
- و …

توجه:
۱- سریال لازم برای نصب برنامه در فایل متنی داخل فولدر Crack آمده است.
۲- این نسخه دارای کرک ۱۰۰ درصد است. نسخه بالاتر کرک شده هم آمده ولی کرک مطمئن ندارد.
۳- ظاهرا این برنامه در هنگام Uninstall فونت Tahoma را از ویندوز حذف می کند. برای رفع مشکل قبل از Uninstall یک کپی از دو فونت Tahoma در سیستم خود بگیرید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن ها را جایگزین کنید.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
in risus porta. eget luctus elit. ante.