نرم افزار آزمایشگاه مجازی شیمی Crocodile Chemistry


دسته‌بندی: نرم افزار
به‌روزرسانی: ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
نرم افزار آزمایشگاه مجازی شیمی Crocodile Chemistry

آزمایشگاه مجازی شیمی Crocodile Chemistry آزمایشگاهی مجهز و قابلیت های فراوان و کاربری آسان است که اجازه می‏ دهد آزمایش‏ های شیمی را بدون رفتن به آزمایشگاه و احتیاج به هیچ وسیله‏ ‏ای، توسط رایانه انجام داد.

از ویژگی های مهم این برنامه کاربر پسند  بودن آن است، به گونه ای که حتی کاربر نیاز به یادگیری طرز کار با برنامه، یا مراجعه به Help برنامه را احساس نمی کند، هر چند که برنامه Tutorial های قوی ای نیز دارد.

crocodile_chemistry_shot

مواد و وسایلی که در نرم افزار گنجانده شده، به طور کامل نیازهای یک آزمایش در سطح دروس دبیرستان و حتی سطوح پیشرفته تر را تأمین می کند و نحوه ی کار با آن بسیار آسان است. اگر پیش از این با برنامه های مشابه، نظیر ChemLab کار کرده و مشکلات کار با آن ها را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که نرم افزار Crocodile Chemistry به گونه ای طراحی شده که هنگام کار با این نرم افزار، با حداقل پیام های خطا مواجه خواهید شد.

برای انجام واکنش ها، نرم افزار امکانات جالبی در اختیارتان می گذارد، به طور مثال می توانید فعل و انفعالات را به شکل معادله های شیمیایی که دائما با پیشرفت واکنش تغییر می کند ببینید، یا از مشاهده انیمیشن های شبیه سازی تغییرات در سطح مولکولی که حتی تناسب کمی، اتم ها نیز در آن رعایت شده است، لذت ببرید.

لینک دانلود نرم افزار آزمایشگاه مجازی شیمی Crocodile Chemistry

حجم فایل: 23.1 مگابایت

پسورد: www.chemgroup.ir

راهنما: برای رجیستر کردن برنامه از سریال داخل فایل Serial.txt استفاده نمایید.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
massa venenatis sem, Praesent ut tristique sit dapibus