فرمول نویسی در Word با MathType 6.9a


دسته‌بندی: نرم افزار
به‌روزرسانی: ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
مطالعه: حدود ۳ دقیقه
فرمول نویسی در Word با MathType 6.9a

اکثر شما با امکانات فرمول نویسی Word یا همان Equation Editor کار کرده اید. اما برخی از کاراکترهایی که در علوم مختلف مانند شیمی کاربرد دارند در این نرم افزار قابل درج نیستند. نرم افزار MathType 6.9a یک نسخه کامل شده از Equation Editor می باشد که جایگزین آن می شود و امکانات مختلفی را به آن اضافه می کند. مثلا می توانید یک فلش تعادلی رسم کنید و روی فلش، عبارتی را تایپ کنید.

نرم افزار MathType 6.9a ابزاری قدرتمند برای ویندوز و مکینتاش می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نمادهای شیمی را برای کار در word ، صفحات وب ، چاپ کردن ، نمایش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببرید.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های شیمی ، ریاضی ، فیزیک و ... را تایپ کنید ، اگر در این کار مبتدی باشید حتما از سختی تایپ کلافه می شوید ، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سریعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند. نماد های بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند. می توانید به راحتی از نمادهای موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید. اگر از یک نماد بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد.
به راحتی فرمول ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید.

این نرم افزار به عنوان افزونه (پلاگین) به راحتی با نرم افزار های Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و ... همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

ویژگی های نرم افزار :

  • نرم افزاری قوی برای فرمول  نویسی
  • ایجاد فرمول ها و ویرایش آسان آن
  • اضافه کردن فرمول های جدید به آرشیو فرمول ها

لینک دانلود نرم افزار MathType 6.9a
حجم فایل: 9.9 مگابایت
پسورد: www.chemgroup.ir

نکته:

  • در نصب نرم افزار باید گزینه Unlock MathType with a valid product key را انتخاب کرده و شماره سریال (Product Key) را با استفاده از فایل Keygen.exe به نرم افزار بدهید.
  • اگر بعد از نصب نرم افزار و در هنگام باز کردن Word پیغامی ظاهر شد، گزینه Always turst را انتخاب کنید.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
elit. mattis mi, mattis eleifend Praesent ultricies libero venenatis,