نرم افزار محاسبه سنتز شیمیایی ChemProject v5.2.2


دسته‌بندی: نرم افزار
به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
مطالعه: حدود ۴ دقیقه
نرم افزار محاسبه سنتز شیمیایی ChemProject v5.2.2

نرم افزار ChemProject یک ابزار قدرتمند و در عین حال با استفاده آسان برای ارزیابی و محاسبه سنتز شیمیایی (ترکیب یا تجزیه ی مواد برای تولید ماده) سریع است.

این نرم افزار را می توان به عنوان یک دستیار حرفه ای در آزمایشگاه های شیمی بکار گرفت به عنوان مثال با استفاده از آن قادر خواهید بود تا دنباله ای از آزمایشات مقیاس آزمایشگاهی را وارد کنید و مقادیر مواد مورد نیاز برای یک مقدار خاص از محصول نهایی یک کمپین سنتز چند مرحله ای را به همراه هزینه های مواد مرتبط، حجم عامل و ارزیابی استریم هدر رفته به دست آورید.

سنتز های همگرا نیز توسط ChemProject پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا هات اسپات های بهینه را تشخیص داده و بر اساس معیار های سنتتیک مربوطه، به شبیه سازی و مقایسه روش های مختلف بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ChemProject:

  • تشخیص  شاخه ها، مراحل، عملیات واحد و متریال سنتز های شیمیایی
  • بررسی پیچیدگی واقعی سنتز در یک نگاه
  • تشخیص مقدار مواد، هزینه و حجم متریال
  • تجزیه و تحلیل سنتزهای شیمیایی
  • تهیه نمودارهای سه بعدی از نتایج آنالیز سنتزهای شیمیایی

ChemProject is an easy-to-use, yet powerful rapid chemical synthesis campaign calculation and assessment tool. Enter a sequence of lab scale experiments and obtain all material amounts required for a specific amount of final product of a multi-step synthesis campaign, along with the associated material costs, operating volumes and a waste stream assessment. Also convergent syntheses are supported. Moreover, the tool allows you to easily identify optimization hot spots, to simulate potential improvements and to compare various synthetic approaches according to relevant synthetic criteria.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

سازگار با Windows Vista (32 bit), Windows 7, Windows 8.x, Windows 10

لینک دانلود نرم افزار محاسبه سنتز شیمیایی ChemProject v5.2.2

حجم فایل: 9.1 مگابایت

شرکت سازنده: ChemBytes

پسورد: www.chemgroup.ir

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
risus facilisis dolor Praesent commodo suscipit vulputate, lectus eleifend adipiscing