یافته‌های نوین پژوهشی در شیمی و مهندسی شیمی بررسی می‌شود


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
مطالعه: حدود ۳ دقیقه
یافته‌های نوین پژوهشی در شیمی و مهندسی شیمی بررسی می‌شود

دومین کنفرانس بین‌المللی «یافته‌های نوین پژوهشی در شیمی و مهندسی شیمی»، 16 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس بین‌المللی «یافته‌های نوین پژوهشی در حوزه شیمی و مهندسی شیمی» به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی و کنفدراسیون بین‌المللی مخترعان جهان (IFIA) با مشارکت دیگر دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور برگزار می‌شود.

«تبدیل ایده به محصول دانش‌بنیان»، «تبدیل ایده به طرح و طرح به پدیده»، «بررسی یافته و ایده‌های صنعتی جدید»، «همفکری و کوشش برای ارتقای سطح آموزش»، «رسیدن به استانداردهای جهانی و فناوری‌های روز دنیا»، «ارتباط و انتقال دانش دانشجویان با افراد صنعتی کشور»، «آشنایی دانشگاهیان و صنعتگران با محورها و مسائل مورد نظر»، «تعامل بیشتر بین نیروهای متعهد، متخصص دانشگاهی و صنعتی»، «فراهم‌سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات صنایع کشور به یکدیگر»، «آشنایی با آخرین دستاورهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته»، «حصول اطمینان بیشتر نسبت به توانمندی‌های دانشگاهیان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی» و «فراهم کردن زمینه جذب طرح‌های پژوهشی و عملیاتی مورد نیاز شرکتهای صنعتی توسط دانشگاهیان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی» از جمله اهداف برپایی این همایش ملی محسوب می‌شوند.

پلیمر، بیوشیمی، تصفیه آب، شیمی آلی، پتروشیمی، فیتوشیمی، کاتالیست، شیمی تجزیه، شیمی پوشش، شیمی معدنی، شیمی حیاتی، شیمی فیزیک، شیمی دارویی، شیمی هسته‌ای و شیمی صنایع غذایی از جمله محورهای مورد بررسی در حوزه شیمی و «انرژی، احتراق و ایمنی»، «ترمودینامیک و تعادل فازی»، «سینتیک، کاتالیست و راکتور»، «زیست‌فناوری و مهندسی زیست»، «مدل‌سازی و شبیه‌سازی»، «مهندسی پلیمر و نانوتکنولوژی»، «کنترل فرایند»، «مبدل‌های حرارتی»، «کوره‌های صنعتی»، «ایمنی و بازرسی»، «تعمیرات و نگهداری LPG»، «بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت»، «کوره، قیر، رنگ و عایق و ...»، «الکتروفورز در صنعت» و «ساخت نانوکاتالیست مغناطیسی» از جمله محورهای مهندسی شیمی ارائه شده در این کنفرانس هستند.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، 16 فروردین ماه سال آینده آخرین مهلت ارسال مقالات است. مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی در مجله «Applied Research Journal» منتشر می‌شوند.

پروفسور «هاوارد مایباچ» و پروفسور شهره نفیسه از دانشگاه کالیفرنیا، پروفسور عیسی یاوری از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر غلامرضا رضایی بهبهانی از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از سخنرانان کلیدی این کنفرانس علمی هستند.

در دومین کنفرانس بین‌المللی یافته‌های نوین پژوهشی در حوزه شیمی و مهندسی شیمی علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان می‌توانند از نزدیک با مخترعان و کارآفرینان جوان رشته شیمی و مهندسی شیمی آشنا شده و از تجارب آنها بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مراجعه کنند.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
at fringilla velit, efficitur. leo commodo leo. id