فناوری نقاط کوانتومی، برنده جایزه ۲۰۱۵ ادیسون


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
مطالعه: کمتر از یک دقیقه
فناوری نقاط کوانتومی، برنده جایزه ۲۰۱۵ ادیسون

در این راستا، تیم شرکت کیو دی ویژن به رفع محدودیت‌های مکانیک کوانتوم و فناوری‌ نانو برای ارائه بهترین تلوزیون‌های رنگی، مانیتورهای رایانه، و سایر نمایشگرهای LCD ادامه خواهد داد.

فناوری نقاط کوانتومی شرکت کیو دی ویژن (QD Vision) برنده جایزه سال ۲۰۱۵ ادیسون گردید. جایزه ادیسون از ۲۸ سال گذشته تاکنون، هرساله به برترین نوآوری‌ها و ابداعات مربوط به توسعه محصولات و خدمات جدید تعلق می‌گیرد. در سال جاری میلادی، این جایزه به شرکت کیو دی ویژن اهدا گردید.
به گفته فرانک بونافیلیا، مدیر اجرایی جایزه ادیسون، «داوران این جایزه، شرکت کیودی ویژن را به عنوان مبدع واقعی بسیاری از محصولات طبقه مربوطه انتخاب کرده است». نامزدهای دریافت جایزه ادیسون، توسط پانلی متشکل از ۳ هزار نفر از مدیران کسب و کارها که شامل برندگان جوایز سالیان گذشته، اساتید دانشگاهی، و پیشگامان حوزه‌های توسعه، مهندسی و طراحی محصول هستند، انتخاب شده‌اند.
به گفته جان ریتر، معاون توسعه محصول شرکت کیودی ویژن، «دریافت جایزه توماس ادیسون که به عنوان مخترع برتر شناخته شده است، بسیار غرورانگیز است. در این راستا، تیم شرکت به رفع محدودیت‌های مکانیک کوانتوم و فناوری‌ نانو برای ارائه بهترین تلوزیون‌های رنگی، مانیتورهای رایانه، و سایر نمایشگرهای LCD ادامه خواهد داد».
منبع : http://www.azonano.com/news.aspx?newsID=32643 - nano.ir

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
dolor. neque. risus. eget non ultricies