تلویزیون‌های سامسونگ مدل 2015 حاوی نقاط کوانتومی


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
تلویزیون‌های سامسونگ مدل 2015 حاوی نقاط کوانتومی

شرکت سامسونگ، نسل جدیدی از تلویزیون‌های LED خود را که مجهز به نقاط کوانتومی عاری از کادمیم است به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون‌های مدل 2015 به دلیل وجود نانو بلورهای نیمه‌ هادی از کیفیت رنگ بالایی برخوردار هستند.

شرکت سامسونگ اخیراً سری‌ جدید تلویزیون‌های خود را به بازار عرضه کرده است. دیوید داس، از مدیران شرکت سامسونگ، می‌گوید: «ما با استفاده از فناوری جدیدی موفق به بهبود کیفیت، رنگ، کنتراست و روشنایی در تلویزیون‌های SUHD و UHD شده‌ایم. در این سیستم‌های جدید، امکان به اشتراک گذاری داده‌ها میان تلفن‌های هوشمند سامسونگ با این تلویزیون‌ها فراهم شده‌است.»
سامسونگ نسل جدیدی از تلویزیون‌های انحناء‌دار را به بازار عرضه کرده است. این شرکت طی 5 سال گذشته روی ساخت تلویزیون‌های دارای نقاط کوانتومی عاری از کادمیم متمرکز شده‌است. این نانو بلورهای نیمه‌ هادی موجب تشکیل رنگ‌های شفاف شده به طوری که کیفیت تصویر ایجاد شده به شدت افزایش می‌یابد. محدوده رنگ ایجاد شده در تلویزیون‌های دارای نقاط کوانتومی عاری از کادمیم بسیار وسیع‌ تر از تلویزیون‌های معمولی است. دقت رنگ، از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها است و همچنین کاهش از دست رفتن رنگ سیاه در این تلویزیون‌ها موجب بهبود کیفیت تصویر شده‌است.
در این تلویزیون‌ها از سیستم عاملی موسوم به تیزن استفاده شده‌است که رابط کاربری با مصرف کننده است. این تلویزیون‌های هوشمند رابطی میان تلفن همراه و اتاق‌نشیمن ایجاد می‌کنند.
سری جدید تلویزیون‌های هوشمند SUHD سامسونگ دارای ابعاد مختلفی از 40 تا 88 اینچ می‌باشد که هم به‌صورت صاف و هم انحناء‌دار به بازار عرضه شده‌است.
مدل JS9100 دارای فناوری فول‌اچ‌دی است که سری 78 اینچ آن 10 هزار دلار قیمت دارد. مدل JS9000 که انحناء‌دار است به دلیل استفاده از فناوری نقاط کوانتومی عاری از کادمیم دارای کیفیت رنگ بالایی است.

منبع : yahoo finance - nano.ir

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
in dapibus suscipit mattis leo tempus