نرم افزار Chemistry Add-in for Word


دسته‌بندی: نرم افزار
به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
نرم افزار Chemistry Add-in for Word

نرم افزار Chemistry Add-in for Word یک ابزار برای نوشتن و تفسیر معنایی کامل اطلاعات شیمی می باشد.

وارد کردن نماد های شیمی و فرمول های گرافیکی در اسناد نوشتاری به صورت منظم بسیار سخت می باشد. با این حال chemistry Add-in برای نرم افزار word یک ابزار کوچک است که می تواند در این زمینه کاملا کمک کننده باشد.

این برنامه با Microsoft Word ادغام می شود و هر زمان که یک سند نوشتاری جدید باز می شود می تواند در یک تب مجزا که مخصوص این برنامه است دیده شود. با توجه به طرح بصری، رابط کاربری کاملا برای کار کردن ساده است و افراد کم تجربه هم می توانند به راحتی با این برنامه کار کنند.

بنابرین شما می توانید تمامی انواع ترکیبات را اضافه کنید و یا برخی از آنها را بسازید. در این برنامه می توانید بسیاری از ترکیبات محبوب نظیر سیتریک اسید ، اتانول ، هیدروژن سیانید ، تستوسترون و آب و بسیاری دیگر از ترکیبات را انتخاب و وارد کنید.

این موارد را می توان در مکان های مختلف سند نوشتاری قرار داد مانند موقعیت جاری سند ، سربرگ صفحه یا  پایین صفحه ، ابتدا یا انتهای هر بخش و همچنین ابتدا یا انتهای سند.

در این برنامه با برگزیدن یک حالت انتخاب (اتم یا پیوند) می تواند نوع اتم و ایزوتوپ این قطعات اصلاح شود. علاوه بر این برچسب ها را نیز می توان ویرایش کرد. این ها به این معناست که شما می توانید به طور کامل مدل شیمی خود را شخصی سازی کنید.

افزودن این نرم افزار به word می تواند یک ابزار عالی برای شما باشد اگر اکثر اوقات با این نوع فرمول ها کار می کنید.

دانلود نرم افزار Chemistry Add-in for Word

حجم فایل: 6.9 مگابایت

پسورد: www.chemgroup.ir

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
non id dictum ut diam ut