عرضه 7 فناوری نانویی در نمایشگاه رنگ، کامپوزیت و رزین


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
مطالعه: حدود ۳ دقیقه
عرضه 7 فناوری نانویی در نمایشگاه رنگ، کامپوزیت و رزین

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‎المللی رنگ، رزین، پوشش‎های صنعتی و کامپوزیت (IPCC2016) شرکت‌های دانش‌بنیان 7 محصول مبتنی بر نانوی فناوری خود را در این حوزه عرضه می‌کنند.

پیشرفت سریع در صنعت رنگ، رزین، کامپوزیت و پلیمر و لزوم بهره ‏گیری از آخرین فناوری‌ها و علوم روز، منجر به برگزاری نمایشگاه بین‎المللی رنگ، رزین، پوشش‎های صنعتی و کامپوزیت به منظور ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت شد.

شانزدهمین دوره از این نمایشگاه با عنوان IPCC2016 در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار خواهد شد. نسبت به دوره قبل، این نمایشگاه 41 درصد رشد در تعداد شرکت کننده‌های داخلی و 180 درصد رشد در تعداد شرکت کننده‌های خارجی‌ داشته است. در این دوره از نمایشگاه نیز تعداد قابل توجهی از شرکت‏های داخلی و خارجی در 17 گروه تخصصی محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

با توجه به ویژگی‎های منحصر به فرد این نمایشگاه، شرکت‎های فناور در حوزه نانو محصولات خود را به صنعتگران و تولیدکنندگان این حوزه ارائه خواهند کرد.

نانورنگ آنتی استاتیکی شفاف از جمله محصولات مبتنی بر فناوری نانو عرضه شده در این دوره از نمایشگاه است. این محصول به منظور دفع الکتریسیته ساکن مورد استفاده قرار می‎گیرد. قابلیت اجرای سریع و آسان و سرعت انتقال سریع و یکسان در تمام سطح از دیگر ویژگی‎های این محصول است.

دیگر محصولات مبتنی بر نانو به شرح ذیل است:

نانورنگدانه آبی فتالوسیانین مس با خاصیت رنگ‏دهی بالا (سه برابر بیشتر از نمونه‎های معمولی)، کاهش هزینه، افزایش راندمان واکنش و خواص نوری و پوشش سطحی با کیفیت بالا از مزایای این رنگدانه‎ها

نانوکفپوش اپوکسی مقاوم به سایش با مقاومت سایشی و سختی بالا، قابلیت کاربرد در اتاق‌های تمیز و مکان‌های بهداشتی، محیط‌های صنعتی، سالن‌های تولید و انبارها، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی و شیمیایی

پوشش‌های سخت PVD: استفاده از این نوع نانوپوشش‎ها بدون تغییر تولرانس ابعادی قطعات و قالب‏ها عمر کاری آنها را به اندازه 2 تا 5 برابر افزایش می‎دهد و در مقایسه با پوشش‎های مرسوم مورد استفاده در صنایع و شرکت‎های تولیدی مقاومت به سایش، خوردگی و سختی بسیار بالاتری دارند.

نانوافزودنی کنترل‌کننده خوردگی برای رنگ و رزین با خاصیت زیست سازگاری و روش ساده تولید و راندمان بالای این محصول در کاهش سرعت خوردگی رنگ و رزین حتی با افزودن مقادیر کم این محصول

فیلترهای صنعتی هوا با فناوری نانو با قابلیت‎ افزایش جذب، راندمان و عمر

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ،‌ رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از فردا سه شنبه، 16 آذرماه تا روز جمعه 19 آذرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
mattis Aenean nec Curabitur mattis tempus amet, dapibus dictum in libero ipsum