برگزاری مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای در دومین جشنواره ملی انرژی های تجدیدپذیر


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
برگزاری مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای در دومین جشنواره ملی انرژی های تجدیدپذیر

همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای در این حوزه با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین جشنواره ملی انرژی های تجدیدپذیر با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی 5 و 6 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود و از آنجا که افکار عمومی نقش مهمی را در متقاعد کردن دولت‌ها به افزایش سهم انرژی های تجدیدپذیر و جایگزینی منابع سوخت‌های فسیلی در کشورهای مختلف ایفا می‌کند؛ براین اساس مهندسان و کارشناسان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر رسالت مهمی در آگاهی رساندن و تنویر افکار مخاطبان عامه با هدف هدایت دولت‌ها به سوی توسعه استفاده از این منابع بدیع و پاک خواهند داشت.

بنابراین با توجه به این موضوع و با هدف افزایش روحیه نشاط بین دانشجویان، علاقه مندان و همچنین تولید محتوای مناسب و جذاب تبلیغاتی در زمینه‌های مختلف انرژی های تجدیدپذیر برای جذب اقشار مختلف مردم، دبیرخانه جشنواره انرژی های تجدیدپذیر تصمیم به برگزاری مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای به عنوان برنامه جانبی در کنار جشنواره اصلی کرده است.

در این راستا دانشجویان، کارشناسان و همچنان فعّالان رسانه‌ای آثار در زمینه‌های کلیپ، انیمیشن، مستند و فیلم کوتاه داستانی (حداکثر 4 دقیقه) محتوای تولیدی خود را تا 30دی ماه سال جاری به ایمیل [email protected] ارسال کنند که در راستای حمایت از این آثار به رتبه‌های برگزیده جوایز نقدی نفیسی اهدا می شود.

همچنین، این جشنواره در محورهای تخصصی انرژی های خورشیدی، آب، باد، زمین گرمایی، زیست توده، هیدروژن و پیل سوختی، انرژی های ترکیبی و سایر زمینه‌های مرتبط و همچنین در حوزه های اختراع و نوآوری، طرح های توسعه ای و کاربردی برگزار می شود. همزمان با جشنواره، علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی و مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای، نمایشگاه صنعتی با هدف معرفی شرکت های برتر و کسب و کارهای موفق در حوزه فناوری انرژی های تجدید پذیر برگزار می شود.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
tristique adipiscing consectetur facilisis eget Phasellus Curabitur nec mattis