مهلت ثبت‌نام در چالش های نوآوری نانو تمدید شد


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
مهلت ثبت‌نام در چالش های نوآوری نانو تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری نانو با عنوان «کاهش نفوذپذیری هوا در لایه داخلی تایر خودرو» و «تولید نانوپوشش‌های چربی‌گریز پایدار روی سطوح فلزی یا شیشه‌ای» که با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تا ۳۰ اسفندماه جاری تمدید شد.

دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها و پیرو درخواست‌های مطرح‌شده از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری نانو را تا تاریخ ۳۰ اسفندماه تمدید کرد. از این رو محققان دانشگاهی، فناوران و شرکت‌‏های دانش‌‏بنیان علاقه‌مند به شرکت در این چالش‌های فناوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

چالش‌های نوآوری فوق که از پانزدهم‌ بهمن‌ماه فرآیند ثبت‏‌نام مرحله اول آنها آغاز شده است، طی دو مرحله برگزار خواهند شد. طرح‌‏های برگزیده در مرحله اول این دو چالش جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی برای تکمیل مستندات فنی دریافت خواهند کرد.

همچنین طرح‌های‏ برگزیده نهایی در چالش «کاهش نفوذپذیری هوا در لایه داخلی تایر خودرو» از جوایز ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی (به ترتیب برای نفرات سوم، دوم و اول) و تسهیلات تجاری‌سازی در مرحله دوم چالش بهره‌مند می‌شوند. به طرح برتر نهایی در چالش نوآوری «تولید نانوپوشش‌های چربی‌گریز پایدار روی سطوح فلزی یا شیشه‌ای» نیز جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی توسط ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعطا خواهد شد.

برگزیدگان چالش‌های فوق علاوه بر جوایز نقدی، تسهیلات تجاری‌سازی و نیز فرصت همکاری برای توسعه طرح خود را با شرکت‌های بزرگ متقاضی فناوری خواهند داشت.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: , ,

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
risus Donec eget ut ut leo sit libero