ایجاد کلینیک صنعت نفت در دانشگاه شهید چمران


دسته‌بندی: خبر
به‌روزرسانی: ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
مطالعه: حدود ۲ دقیقه
ایجاد کلینیک صنعت نفت در دانشگاه شهید چمران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران از همکاری با شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای ایجاد کلینیک صنعت نفت در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم حاجی دولو در نشست پیشنهاد تأسیس کلینیک صنعت نفت که عصر شنبه در سالن حوزه ریاست دانشگاه شهید چمران برگزار شد، گفت: ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد کلینیک صنعت نفت در این دانشگاه نشست‌هایی با حضور مسؤولان مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شده است تا بتوان با ایجاد این مرکز در بخش پژوهشی با واحدهای صنعتی همکاری کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری سمینارهای نیازسنجی گفت: این سمینارها از سوی دانشکده مهندسی و باهدف بررسی مشکلات از سوی کارشناسان برگزار می‌شود.

حاجی دولو در خصوص ایجاد کلینیک صنعتی در سازمان و واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: این مساله از تابستان سال گذشته از سوی دانشکده مهندسی پیگیری و جلساتی نیز با شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شده است.

وی افزود: این کلینیک‌ها می‌تواند با استفاده از تجارت استادان دانشگاه شهید چمران اهواز، مرکزی برای شناسایی مشکلات این بخش باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور اعضای هیات‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و مسؤولان شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، آسیب‌ها و مزایای ایجاد کلینیک صنعت نفت در دانشگاه شهید چمران اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

برای نوشتن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال بارگذاری دیدگاه‌ها ...
vel, eget elit. ut porta. dolor vulputate, tempus accumsan